1.პროექტის სახელწოდება:
ჩემი ლეკვი იზრდება
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები დააკვირდნენ ცოცხალი ორგანიზმისზრდა -განვითარებას ლეკვის მაგალითზე, გამოიტანონ სათანადო დასკვნები.
3.პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები გარემოსთან უშუალო კონტაქტის საშუალებით,უკეთ აღიქვამენ სასიცოცხლო გამოვლინებებს,ცოცხალ სამყაროს,რა სჭირდება ზრდა-განვითარებისათვის ამა თუ იმ ცოცხალ ორგანიზმებს,კოკნრეტულად კი მათი დაკვირვების ობიექტს.გაარჩიონ და შეადარონ ცოცხალი სამყარო არაცოცხალს.
4.პროექტის მიზანი:
მოსწავლეებმა ლეკვზე დაკვირვების შედეგად,ამოიცნონ ცოცხალის ძირითადი თვისებები.
5.მონაწილეთა ასაკი:7-8 წელი.
6.ვადები, ხანგრძლივობა
ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები დაკვირვების შედეგად უკეთ შეიცნობენ ცოცხალი ორგანიზმის საჭიროებებს,რაც განასხვავებს არაცოცხალისგან.შეძლებენ ერთი კვირის განმავლობაში ცხოველის გამოკვებას. გამოძერწავენ პლასტილინით ცხოველებს.
8.პროექტისათვის საჭირო რესურსები: ცხოველის საკვები, პლასტილინი
9.პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები): მოიძიონ ლეკვი, რომელსაც დააკვირდებიან მის ზრდა-განვითარებას კვირის განმავლობაში. გამოძერწონ პლასტილინიტ ცხოველები.
10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბუნ.II.2.მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა როგორც ცოცხალის თვისება.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): ია ჯალალი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: iajalali15@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: iajalali.blogspot.com
ჩემი ლეკვი იზრდება
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები დააკვირდნენ ცოცხალი ორგანიზმისზრდა -განვითარებას ლეკვის მაგალითზე, გამოიტანონ სათანადო დასკვნები.
3.პროექტის აქტუალობა:
მოსწავლეები გარემოსთან უშუალო კონტაქტის საშუალებით,უკეთ აღიქვამენ სასიცოცხლო გამოვლინებებს,ცოცხალ სამყაროს,რა სჭირდება ზრდა-განვითარებისათვის ამა თუ იმ ცოცხალ ორგანიზმებს,კოკნრეტულად კი მათი დაკვირვების ობიექტს.გაარჩიონ და შეადარონ ცოცხალი სამყარო არაცოცხალს.
4.პროექტის მიზანი:
მოსწავლეებმა ლეკვზე დაკვირვების შედეგად,ამოიცნონ ცოცხალის ძირითადი თვისებები.
5.მონაწილეთა ასაკი:7-8 წელი.
6.ვადები, ხანგრძლივობა
ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები დაკვირვების შედეგად უკეთ შეიცნობენ ცოცხალი ორგანიზმის საჭიროებებს,რაც განასხვავებს არაცოცხალისგან.შეძლებენ ერთი კვირის განმავლობაში ცხოველის გამოკვებას. გამოძერწავენ პლასტილინით ცხოველებს.
8.პროექტისათვის საჭირო რესურსები: ცხოველის საკვები, პლასტილინი
9.პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები): მოიძიონ ლეკვი, რომელსაც დააკვირდებიან მის ზრდა-განვითარებას კვირის განმავლობაში. გამოძერწონ პლასტილინიტ ცხოველები.
10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბუნ.II.2.მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა როგორც ცოცხალის თვისება.
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: iajalali15@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: iajalali.blogspot.com
ია მომეწონა შენი პროექტი, რამეთუ მოსწავლეთა ინტერესი გაითვალისწინე, შეედარებინათ ცოცხალი და არაცოცხალი სამყარო და გამოეტანათ საკუთარი დასკვნები.
ReplyDelete